.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مبتلا شدن ۸۸ مازندرانی دیگر به کرونا
۸۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش شمال نیوز، ۸۸بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در استان ثبت نشده است.
بستری ۷۵ بیمار جدید در حوزه مازندران

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۵بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۶۱ نفر ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت روز بدون فوتی کرونایی، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۳۳نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۷۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
بستری ۱۳ بیمار تازه مبتلا به بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۱۳مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده، گفت: ۷ بیمار کرونایی نیز با بهبود نسبی مرخص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۷۲بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۲بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

دکتر مظفرپور گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ نیز شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.